Voor Theater

Theater in Tekst maakt producten waarmee theaters hun publiek goed kunnen bereiken. Voorbeelden daarvan zijn aansprekende seizoensbrochures en nieuwsbrieven die echt worden gelezen. U wilt toch ook een volle theaterzaal?

 

Seizoensbrochure

Ieder jaar brengen theaters een brochure uit waarin alle voorstellingen staan vermeld die het komende jaar te zien zijn. In overleg zorgt Theater in Tekst ervoor dat deze brochures niet alleen een opsomming van de voorstellingen zijn maar meer te bieden hebben voor theaterliefhebbers. Door bijvoorbeeld leuke interviews of theaternieuws, genieten uw bezoekers nog meer van uw brochure. Indien gewenst verzorgen wij ook de vormgeving.

Flyers

Om bezoekers enthousiast te maken of om ze wat achtergrondinformatie te geven over de voorstelling, is een flyer altijd een goed idee. Mooie glossy programmaboekjes zijn leuk en informatief en een must voor de echte liefhebber. Maar niet iedereen heeft daar geld voor over. Een flyer is dan een prima alternatief. Informatief en een leuk aandenken aan de voorstelling. Voordeel van de flyer is dat deze ook vooraf als trekker kan worden gebruikt. Zo kan het eenvoudig worden verspreid en op de leestafels worden gelegd om zo mensen enthousiast te maken voor de voorstellingen die nog gaan komen

Online

Nieuwsbrieven

Hoe zorgt u ervoor dat uw publiek goed op de hoogte is van wat er gebeurt in uw theater? Een nieuwsbrief is natuurlijk altijd een goed idee. Maar we weten allemaal dat onze mailboxen snel vollopen met talloze nieuwsbrieven. Door leuke nieuwsbrieven met interessante artikelen en wetenswaardigheden te versturen, blijft uw theater onder de aandacht. Nieuwsbrieven met niet alleen maar een opsomming van de voorstellingen maar aangevuld met korte interviews, leuke theaterweetjes en misschien een actie. Zo belandt uw nieuwsbrief zeker niet ongelezen in de prullenbak.

Publiciteitspakketten

Theaters kunnen ook gebruik maken van publiciteitspakketten. Dit is maatwerk. In overleg bekijken we waar behoefte aan is om het theater beter voor het voetlicht te brengen. Ook het opstellen van een kalender waarbij we inzichtelijk maken welke middelen wanneer worden ingezet hoort bij het advies. Aan de hand van de behoefte wordt een pakket samengesteld. En ook Social Media hoort daar natuurlijk bij.